Cum alegeti menajera
Procedura de selectie
Procedura selectarii menajerei Bonny Blu este simpla si eficienta.
Personal, telefonic sau prin intermediul formularului de cerere dvs. ne puneti la curent cu toate cerintele care trebuie indeplinite de viitoarea menajera - legate de pregatirea, nivelul de studii, experienta acesteia in domeniu, varsta, personalitate, calitati, limbi straine, etc. - , cu tipul angajamentului preferat, programul de lucru, remuneratia oferita. In acelasi timp, ne oferiti cateva detalii despre locuinta dvs. - suprafata, numar camere - despre locatie si numarul de persoane pentru care se va face menajul..
In functie de cerintele dvs., cautam in baza noastra de date candidatele al caror profil se pliaza cel mai bine pe cel cautat de dvs., le prezentam oferta dvs. si le invitam la sediul agentiei pe cele real motivate si interesate de aceasta oferta. In vederea interviului, intocmim dosarele complete pentru fiecare candidata.
Telefonic, stabilim de comun acord data si ora interviului, in cadrul caruia vi se prezinta dosarele tuturor candidatelor si are loc discutia dvs. libera cu fiecare dintre acestea, pentru a va putea hotari asupra alegerii celei mai calificate si mai compatibile menajere dintre cele propuse de agentie.
Interviul se organizeaza la sediul agentiei sau, in eventualitatea in care nu puteti ajunge la noi si doriti, la dvs. acasa. Taxa perceputa pentru interviu este de 100 lei (TVA inclus) la sediul agentiei si la domiciliu in Bucuresti (inclusiv in weekend) si 150 lei (TVA inclus) in alte localitati ( inclusiv in weekend). Acest comision se incaseaza o singura data, la inceput si in baza lui aveti dreptul la un numar nelimitat de ulterioare interviuri, in eventualitatea in care nu va hotarati pentru nici una dintre candidatele vizionate la primul interviu sau daca, dupa un anumit timp de colaborare cu menajera aleasa, aceasta nu corespunde asteptarilor dvs. si va hotarati sa o inlocuiti.
Odata aleasa candidata, in urma interviului, vi se inmaneaza dosarul complet al acesteia, se semneaza fisa postului si contractele si se achita comisionul agentiei, in functie de pachetul de servicii ales (cu o perioada mai mica sau mai mare de garantie).
Din acest moment incepe colaborarea dvs. cu noua menajera, insa noi ne implicam in continuare, tinem legatura atat cu dvs., cat si cu angajata, pentru a ne asigura ca totul decurge bine si ca adaptarea la noua situatie s-a produs cu succes.